• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Strategier för ett samlingslån

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Är väl inte riktigt lika säker. Har nekats tidigare med 10 ff och 14-15 i kreditbetyg, så jag hoppas det går den här gången. Kreditkort är den sämsta sortens krediter tydligen, så det är väl det som tynger ner mina chanser.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Jag hade 17% när jag blev beviljad. 120 i synliga skulder.

Tänk på att om det går mindre än ett är senast du sökte blir det avslag per automatik.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Jag har pratat med dem mailledes och då har de rekommenderat mig att försöka igen nu i februari, så om det blir avslag direkt inom ett år så är det ju kört på förhand då jag senast försökte i augusti.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Det här ställer till det lite för min plan. Kanske Är Norwegian eller Nowegian via Axo inte längre ett alternativ då.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur långt tid gå dom tillbaka är det 1 år eller flera år om man fått nej är det någon som vet?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag tolkar det som att tid inte är en faktor. Har man sökt innan och blivit nekad ligger det en i fatet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det på egna erfarenheter eller vad vet du om detta? Finns det någon som fått ett ja som har fått nej innan?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag har fått ett mail från dem där de säger att de är en faktor men nämner inget om hur länge det påverkar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp